STİL İKONU : ÇAĞLA ŞIKEL

11 Eylül 2012 Salı
         Kendisini hep çok beğenmişimdir. Ayakkabıları ,takıları,elbiseleri her zaman çok hoş olmuştur. Eski bir balerin olmasından kaynaklanan düzgün duruşu ile hep çok iddialı gözüküyor. Saçları deseniz ayrı bir olay. Saç rengi uzun süre forumları meşgul etmişti. 'Ama Çağla Şıkel'de esmer ,ona sarı saç yakışıyor' cümlesindeki sır hala çözülememiştir. :) O Çağla canım ona herşey yakışır. Bu postumda Bugün Ne Giysem?  taze jürisi Çağla Şıkel'in tarzına daha yakından bakalım dedim.




Moda çekimlerinde hep çok başarılı.


Eşi Emre Altuğ ile sunduğu Aile Boyu yarışmasından.


Hamileliğin son günleri



Sokak stili 


Çağla Şıkel'in çok konuşulan saç rengi
 

Çağla Şıkel bikinileriyle de hep çok konuşuluyor.Düzgün fiziği bir yana farklı model bikinileri dikkat çekici.


Bu sezonun hiti yakalar ve zımbalarla



Çağla Şıkel'in ayakkabı seçimi de her zaman başarılı olmuştur. Ben siyaha bayıldım.


           Bugün Ne Giysem? yarışmasında geçen sezon bir kez konuk jüri olarak yer almıştı. Yarışmanın 3. sezonunda ise daimi jüriye katıldı. Bana kalırsa bu sezon İvana Sertten daha fazla konuşulacak. Şimdiden fotoğraflardan gördüğünüz üzere İvana'dan Daha güzel elbise seçimleri. Bu elbise Tuvana Büyükçınar imzalı. Daha önce Küçük Sırlar'da Sinem Kobal giymişti. A46&tuvanam elbiselerini tercih eden ünlüler ile ilgili yazılarımı buradan okuyabilirsiniz.


Bu siyah elbisesine bayıldım.



Pembe siyah elbise yine A46&Tuvanam. Sağ taraftaki ayakkabılarına da dikkatinizi çekeyim.


Bu nar çiçeği Tuvanam elbiseyi yeşil takılarla tamamlamış. Çokta hoş olmuş.



Siyah dümdüz kısa elbisesini pembe ayakkabılarıyla hareketlendirmiş.


6 yorum:

  1. Rainbow Gatherer dedi ki...:

    Çağla Şikel'i sevmesemde ekranlara yakışan biri bence, jüride olması güzel olmuş cunku tarzı olan biri.
    banada beklerim :)

  1. Unknown dedi ki...:

    mimlendin canım! :)
    http://www.cati-kati.net/2012/09/dikkat-mimleniyorsunuz.html

  1. Adsız dedi ki...:

    Yesil takilarina bayildim.o kadar aradim.nerden bulamadum


  1. PinkBerry dedi ki...:

    Caglayi bende cok begeniyorum hatta onunla ilgili bi postda ben yapicam, izninle 4 ayakkabisi olan resmini kullanmak istiyorum blogumda ;)
    Blogunu yeni kesfettim canim cok hosuma gitti :) bende beklerim..

    pinkberryscloset.blogspot.com

  1. caseyas dedi ki...:

    Kullan tabiki teşekkürler.Kaynak linki verirsen beni sevindirirsin tabi

  1. gokce bercinli dedi ki...:

    çağla on numara.ne yapsa yakısıyor.kesinlikle bir tarzı var..
    çağla şikelin 2-3 gun önce giydigi bi beyaz elbise vardı onuda bulup paylasırsanız cok sevinirim.beyaz kalem etekli bi elbise
    birde çağla şikelinde kullandığı bu senenin modası olan zımmalı kıyafetlerle ilgili bi yazım var, okursanız sevinirim

    http://miracenur.blogspot.com/2012/09/hadi-o-zaman-zmbalyalm.html

Yorum Gönder