BUGÜN NE GİYSEM'İN GÜZELLERİ iVANA SERT,ÇAĞLA ŞIKEL VE ÖZGE ULUSOY'UN ELBİSELERİ

13 Eylül 2012 Perşembe
            Efsane yarışma 10 eylül pazartesi başladı. Geçen sezon beni sıkan yarışma bu sene taze kan olarak Çağla Şıkel'in eklenince tekrar izlemeye başladım. Bu sezon dekor çok güzel olmuş. Üç bayan oluncada herkes birbiriyle yarış içerisinde. Kuyruklar,ayakkabılar,aksesuarlar havada uçuşuyor.:) Bence bu sezonun birincisi Çağla Şıkel. İkincisi Özge UIusoy ve üçüncüsü İvana sert buyrun bakalım hangileri bizımle:)



Burada mercan renkli uzun elbisesiyle Özge Ulusoy bir numara.


İşte Çağla Şıkel'in Bugün Ne Giysem ? programının yeni sezonunda giydiği muhteşem elbiseler. En sondaki siyah dantel elbisesine bayıldım. Ayrıca zımbalı ayakkabılarına da bittim.


İvana Sert'in ise yeni sezonda giyeceği siyah mini elbisesini ve mavi uzun elbisesini sevdim.


Özge Ulusoy'un elbiselerinden çok ayakkabılarını sevdim.


Çağla Şıkel'in bu pembe elbisesini hiç sevmedim. Salkım saçak. Ama saçları çok hoş.


Özge Ulusoy'un ayakkabıları diyeceğim yine. Pembe elbisesi sade ama şık.


Özge Ulusoy'un metalik ve beyaz bu iki elbisesini de çok sevdim. Ayakkabılar yine süper.


İvana Sert'in kendi tasarımı elbisesi. Bu güzel mi Allah aşkına. Etek ucuna bir bakın bu salaşlık değil bence. Ayrıca aşırı kısa olmuş ön kısmı. Bizımla değilsın!


Çağla Şıkel'in Tuvana Büyükçınar tasarımı pembe siyah elbisesi çok cici.


 Toplu fotoğraf alalım




             Çağla Şıkel'in bugün yani 13 Eylül'deki bölümde giydiği uzun eteğe bayıldım. Çok farklıydı. İvana Aert'in ise ayakkabılarından nefret ettim. Kendisi ,sağ alttaki karede görünen En Büyük Show adlı yarışmanın tanıtımında giydiği canım siyah elbisenin altına da aynı kötü ayakkabıları giymiş.


Özge Ulusoy'un mini siyah dantel elbisesi çok hoş.Özge Ulusoy'un siyah mini elbisesi FOR LOVE & LEMONS şurada http://www.davetcokelbisemyok.com kiralama fiyatı 350 tl


Göğüs dekolteli bu elbise Museum of Fine Clothing
 

Bunu sevmedim.




Çağla Şıkel Tuvana Büyükçınar tasarımı mercan elbiseyi yeşil aksesuarlarala tamamlamış.


             Çağla Şıkel ve İvana Sert'in En Büyük Show programı için çekilen tanıtım videosunda giydiği  balık model siyah elbiseleri. Özge bu programda yok. Kendisiinin giydiği siyah elbise ise Özgür Masur tasarımı. Programla ilgili bir kaç kelam etmek isterim.Programın tanıtımında şöyle yazıyor 'Her hafta  farklı gösteri grubu ve  farklı şovlar  ile izleyiciler nefeslerini tutacaklar. Las Vegas ve Broadway'in en önemli şovlarını izlemek için dünyanın bir ucuna gitmeye artık gerek yok. Tüm bu şovlar "En Büyük Show" ile ayağınıza geliyor.' Napak inank mı hacı? Yapmayın Acun'un programının çakması olmuş.



İşte buna bittim. Bu sene mini elbiselerin altında süzülen tülleri çok göreceğiz gibi.




Bugün Ne Giysem'in dekoru bence çok güzel olmuş.


Uğurlu Oda


Yarışmacılar

Geçen sezonki Bugün Ne Giysem? yarışmasında İvana Sert ve Özge Ulusoy tarafından giyilen kıyafetler için burayı tıklayınız.

6 yorum:

  1. Adsız dedi ki...:

    Çağla şikel'in limon rengi küpeleriyle puanlı bi elbisesi vardı.bence müthişti.
    Çağla şikel'in sponsoru ya da modacısı var mı?

  1. Liliya dedi ki...:

    "Özge Ulusoy'un mini siyah dantel elbisesi çok hos" diye yorumladiginiz resimdeki özge ulusoyun ayakabbilarin markasini biliyormusunuz veya bilen varmi?

  1. caseyas dedi ki...:

    Özge Ulusoy'un siyah mini elbisesi FOR LOVE & LEMONS şurada http://www.davetcokelbisemyok.com kiralama fiyatı 350 tl

  1. ARİFE dedi ki...:

    bugün ne giysemin kadınları çok güzek.özelliklede İVANA SERT

  1. Özlem dedi ki...:

    Bunun eski kocası bunu nasıl aldatır aklım elmiyor. Kadınları bile kıskandırcak fizigi var kadının

  1. Merve Güneş dedi ki...:

    Ben çağla şikeli çook seviyorum güzel olduğu için ne giyse yakışıyor

Yorum Gönder